Babaeski SEO


Bölüm 3: Mimari Bu bölüm, sitenizi botların ve kullanıcıların sayfalarında kolayca gezinebilecekleri şekilde nasıl uyarlayacağınızı açıklamaktadır. Tarama – Sitenizin botlar tarafından kolayca taranabilmesini sağlamak. İçeriğiniz açıkça düzenlenmişse ve bir insan tarafından bulunabiliyorsa, bir bot tarafından bulunma olasılığı yüksektir. Genel olarak, sitenizde oluşturduğunuz her sayfayı bulmanın basit bir yolu olduğundan emin olun. Kopyalama — Başka web sitelerinden veya sitenizdeki diğer sayfalardan intihal yapmayın veya içeriği çoğaltmayın. Bu, sıralamanızı düşürür. Hız – Hızlı bir siteye sahip olmak sıralamanızı yükseltir (kimse yavaş sayfalara göz atmayı sevmez). Web sayfalarınızın mobil cihazlarda 3 saniyeden daha hızlı yüklendiğinden emin olmak için bir web sitesi hız testi aracı kullanabilirsiniz. URL’ler – Web sayfasının konusunu açıkça tanımlayan URL’lere sahip olmak. Örnek: https://www.example.com/mens-clothing/tshirts Mobil — Mobil cihazlara iyi tercüme eden bir web tasarımına sahip olmak sıralamanızı yükseltecektir. Sayfa Dışı SEO Faktörleri ve Uygulamaları Bölüm 1: Bağlantılar Kalite – Güvenilir kaynaklar tarafından önerilen web sitenize bağlantılar (başka bir deyişle, diğer web sitelerinden gelen bağlantılar, Google’ın web sitenizin yazdıkları şey için harika bir kaynak olduğunu bilmesini sağlar). Konu – Sitenize bağlanan harici web sayfasının konusu, sitenizde bulunan içerikle eşleşmelidir. Dış bağlantılar, okuyuculara bir konu hakkında daha fazla bilgi okuma veya kullanılan bir kaynağı paylaşma seçeneği sunmak için harikadır. Bu, Google’a konuyla ilgili yetkili olduğunuzu gösterir. Sayı — Bu, diğer sitelerin sizi kaç kez bağladığını belirtir. Sitenize ne kadar kaliteli siteler bağlanırsa, arama motorlarında daha üst sıralarda yer alma şansınız o kadar artar.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir