Dikey – İzleyicilere ilgili tüm arama motoru kanallarında içerik sağlama: Resimler – konunuzun her resmine alternatif metin eklediğinizden emin olun Haritalar ve Yerel – işletme bilgilerinizi Bing / Google Haritalar ve Google My Business’a girin Haberler – Bir yayın şirketiyseniz makalelerinizi / yayınlarınızı Google Haberler gibi haber kaynaklarına eklediğinizden emin olun Alışveriş – Ürünlerinizin arama motorlarında reklamını yapmak için Google Alışveriş gibi Alışveriş sektörlerini kullanın. 2. Bölüm: HTML Bu bölüm, HTML veya kodlamanın ana noktalarını ve daha görsel olarak çekici ve kolay bir kullanıcı deneyimi için sitenizin kodlarını ve yapısını nasıl daha da geliştirebileceğinizi kapsar. Başlıklar – Web sayfanızın içeriğiyle ilgili anahtar kelimeleri başlık etiketlerine dahil edin. Açıklama — İçeriğinizin meta açıklama etiketlerinde net açıklamalar sağlar. Başlıklar — H1, H2 ve H3 gibi başlık etiketlerinin kullanılması (temelde okunabilirliği artırmak ve izleyicinin rahatlığı için özetlenen bir başlık hiyerarşisidir). Yapılandırılmış Veri – Arama motoru listenizi izleyiciler için daha çekici hale getirmek için incelemeler, zengin snippet’ler ve şema gibi ek veriler eklemek.