Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek midein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı izahatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kadim ve en güzel malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri serarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine temaslar ve teknik özetler ya da iş özetleri karşı bilim mideerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını getirmek midein ayar göndermek kritik örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ağırlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve istikşaf midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, yürekğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli başlı bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en majör toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtalantı bina etmek midein harika bir vaziyet. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine sahip olsa da tümü oldukça video/resim odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden kesinlikle duman etmek istediğinizi her gün delik önünde bulundurun ve buna nazaran organize yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde yararlanmak midein sayısal pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba deli dolu kullanıcıya sahip. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa tesirli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik mideaziz kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişik çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, yürekğiniz erek kitlenizin ammaç ve ilişik düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein ayar sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, taharri sonuçlarında henüz faik sıralarda ve henüz pıtrak görülür, yürekğinize seyrüsefer peşışı esenlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde güzel meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu henüz güzel hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair henüz faik özetlar esenlar. Güçlü itibarlı üçüncü cenah sayfalardan uzvi temaslar almak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir temasya gelen her tıklama midein ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik rahatışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtalantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla teşhistabilir. Hassaten web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.